Cookies Wij gebruiken cookies om de website optimaal te laten functioneren en om in te spelen op de informatiebehoefte van onze bezoekers. Door gebruik te maken van onze website stemt u in met het plaatsen van cookies. Lees meer hierover in onze privacy- en cookieverklaring.
Lettergrootte
A A A

Klacht en suggestie

.

Klacht
Als cliënt of cliëntvertegenwoordiger kunt u een klacht hebben. In onze klachtenprocedure staat wat u kunt doen. 
Uw klacht helpt onze zorg en ondersteuning te verbeteren.

Suggesties
Heeft u suggesties voor onze dienstverlening? Dan kunt u daarvoor uiteraard terecht bij een leidinggevende van de locatie of cluster of de regionale cliëntenraad. Natuurlijk kunt u ook mailen of bellen met ons Cliëntservicebureau:
e: clientservicebureau@detrans.nl
t: 0592 - 24 76 12

Of vult u onderstaand contactformulier in. Uw suggestie is van harte welkom!

 

Contactformulier

* betreft een verplicht veld