• 1

    Publieksversie jaarverslag De Trans 2016

    17-7-2017

    De publieksversie van ons jaarverslag is klaar. Dit jaar hebben we gekozen voor een zogeheten infographic. Bovendien hebben we de verschillende feiten gekoppeld aan het Transspoor. Hier vinden alle acties en inspanningen hun juiste station op de juiste lijn. De drie sporen Cíënt, Medewerker en Omgeving leiden alle naar Cliënt Centraal. Precies zoals in de praktijk. Klik hier om de infographic in te zien en te printen.

    Lees meer
  • 3-7-2017

    Sinds 1 januari 2017 heeft De Trans een nieuwe klachtenregeling die in Espria-verband is opgezet. Dit is nodig om te voldoen aan de eisen van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen (Wkkgz). Nieuw is het onderdeel dat bijstand en bemiddeling kan plaatsvinden door een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Klachten worden bij voorkeur eerst voorgeleg...

    Lees meer
  • 1

    Voorkom uitdroging en oververhitting

    20-6-2017

    Gezondheidsinstituut RIVM heeft maandag 20 juni het hitteplan afgekondigd voor Utrecht, Overijssel, Zuid-Holland, Gelderland, Zeeland, Noord-Brabant en Limburg. Hoewel het hitteplan niet is aangekondigd voor Groningen en Drenthe, heeft het Verpleegkundig Team van De Trans medewerkers vandaag wel adviezen gegeven om uitdroging of oververhitting bij cliënten te voorkomen.    

    Lees meer