Cookies Wij gebruiken cookies om de website optimaal te laten functioneren en om in te spelen op de informatiebehoefte van onze bezoekers. Door gebruik te maken van onze website stemt u in met het plaatsen van cookies. Lees meer hierover in onze privacy- en cookieverklaring.
Lettergrootte
A A A

Online Klantenpanel

.

 

Tijdens de bijeenkomst van 25 november 2017 hebben 16 mensen aangegeven lid te willen worden van het online Klantenpanel. Als lid van het Online Klantenpanel zult u, om de twee maanden, de laatste notulen van de vergadering van de Cliëntenraad ontvangen én daarnaast enkele vragen. Dit kunnen vragen zijn die betrekking hebben op een actueel thema of vragen met betrekking tot onderwerpen die de Cliëntenraad gericht onder de aandacht kan brengen van De Trans.

Naar aanleiding van het diner, willen we u nu enkele vragen stellen over ontspannen.

8 januari 2018: Online Klantenpanel over Ontspannen
Aan het panel zijn de volgende vragen gesteld:

  1. Wat verstaat u onder ontspanning voor cliënten?
  2. Kunt u iets vertellen over de huidige manier, waarop cliënten kunnen ontspannen bij De Trans? Hoe ervaart u bijvoorbeeld de ontspanningsactiviteiten voor de groep bewoners, waar uw familielid deel van uitmaakt?
  3. Wat gaat er goed en wat kan anders of beter bij de huidige ontspanningsmogelijkheden?
  4. Heeft u goede voorbeelden, waarover u bijvoorbeeld heeft gehoord of gelezen en die ook bij De Trans kunnen worden toegepast?
  5. Kan De Trans familie of vrijwilligers ook meer betrekken bij ontspanning en zo ja, hoe?

Leden van het panel zijn zeker niet verplicht alle vragen te beantwoorden, het gaat erom een goed beeld te krijgen van wat de achterban onder ontspanning verstaat en waar de Cliëntenraad mogelijk zaken anders kunnen oppakken.